رفتن به محتوای اصلی
x

فراخوان عضویت در تیم CBRNEمجتمع تخصصی و فوق تخصصی فارابی

فراخوان در تیم CBRNEمجتمع تخصصی و فوق تخصصی فارابی و شرکت در کارگاههای آموزشی مجموعه اقدامات پزشکی در رویارویی با حوادث شیمیایی و رادیواکتیو

با سلام و احترام

به اطلاع می رساند : مجتمع تخصصی و فوق تخصصی فارابی اصفهان ، به منظور تکمیل کادر پزشکی و درمانی تیم CBRNE مجتمع از علاقه‌مندان گروههای شغلی مختلف و حائز شرایط ذیل دعوت به همکاری می نماید :

• گروههای شغلی : پزشکان متخصص و عمومی / کارشناس ، کارشناس ارشد و دکترای پرستاری / کارشناسی وکارشناسی ارشد رادیولوژی / کارشناس و کارشناسی ارشد بیهوشی و اتاق عمل•

وضعیت استخدامی : رسمی ، رسمی آزمایشی و پیمانی

• در صورت عضویت در تیم ، ضمن بهره مندی از مزایای در نظر گرفته شده ، داوطلب متعهد و موظف به حضور در کلیه برنامه های آموزشی ، مانورهای عملیاتی و ... خواهد بود .• زمان حضور اعضاءتیم در برنامه های پیش بینی شده جزء ساعات حضور و موظف ایشان لحاظ خواهد شد .

زمان و نحوه ثبت نام : داوطلبین محترم ضروریست لغایت ۱۴۰۲/۳/۱۰ با مراجعه حضوری به واحد آموزش مجتمع یا تماس با واحد آموزش به شماره داخلی 2236 و 2233 یا تماس با شماره تلفن همراه 09386888408 نسبت به ثبت نام اقدام نمایند .

کلیه همکارانی که قبلًا و یا در حال حاضر در عضویت تیم CBRNE مجتمع می باشند ، بایستی جهت ثبت نام و تکمیل مدارک به واحد آموزش مجتمع مراجعه و مراحل ثبت نام را نهایی نمایند

.لیست نهایی تیم منتخب پس از سپری نمودن مراحل در نظر گرفته شده در مجتمع ، به دانشگاه علوم پزشکی و سایر مراجع ذیربط در استان ارسال خواهد شد .

کارگاههای آموزشی ادواری جهت تیم در سال 1402 بصورت یک جلسه درماه برنامه ریزی گردیده ، دارای امتیاز آموزشی و متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد .