رفتن به محتوای اصلی
x

دوشنبه ۲۵ خردادماه، کمیته مرگ‌ومیر و آسیب‌شناسی

امروز دوشنبه ۲۵ خردادماه، کمیته مرگ‌ومیر و آسیب‌شناسی با حضور اعضای مرتبط برگزار شد. در این نشست، پرونده بیماران بستری با رویکردی نظام‌مند و مبتنی بر اصول ایمنی بیمار و تحلیل فرآیندهای بالینی مورد بررسی قرار گرفت.
در این کمیته، ضمن ارزیابی روند ارائه خدمات تشخیصی و درمانی، موارد قابل بهبود از منظر انطباق با دستورالعمل‌های بالینی، مدیریت ریسک و استانداردهای اعتباربخشی تحلیل شد. همچنین درباره راهکارهای پیشگیرانه با هدف کاهش خطاهای احتمالی، ارتقای کیفیت مراقبت و پیشگیری از بروز عدم انطباق‌های فرآیندی بحث و تبادل نظر صورت گرفت.
برگزاری مستمر این جلسات، گامی مؤثر در جهت نهادینه‌سازی فرهنگ ایمنی، بهبود مستمر کیفیت خدمات درمانی و ارتقای سطح مراقبت از بیماران به شمار می‌رود.